هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار
به گفته حرفه اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.
مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.
فوايد هداياي تبليغاتي
هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.
براي بهره گيري از بروزترين هداياي تبليغاتي شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.
لازم به ذکر مي باشد يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.
انواع هداياي تبليغاتي
محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانههاي اجتماعي، راديويي و يا شبکههاي اجتماعي را تکميل ميکند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند.
هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:
·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :
- کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.
1- ست مديريتي :
ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.
2- ست اداري روميزي :
ست اداري روميزي از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.
3- خودکار،خودنويس و روان نويس:
خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.
4- سررسيد و سالنامه:
با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند